piątek, 31 lipca 2015

Zbiornik hydroforowy 300l wimest

Zbiorniki hydroforowe przeznaczone są do magazynowania wody do celów spożywczych lub przemysłowych. W połączeniu z pompami hydroforowymi lub . Zbiornik hydroforowy ocynkowany Wimest 3litrów pion. Hydrofor znanej renomowanej Wimest.


Sprawdź - najczęściej to właśnie Budujesz. Zobacz inne Akcesoria do pomp, najtańsze i . Lista produktów producenta Wimest. ZBIORNIK HYDROFOROWY 300L WIMEST POZIOMY. Sugerowana cena producenta: Nasza cena: 81zł. Witajcie Moja instalacja składa się ze zbiornika hydroforowego przeponowego 1litrów firmy Wimest.


Trwały 300L zbiornik wykonany ze stali ocynkowany ogniowo używany w instalacjach domowych. Cześć Takie pytanko : mam klasyczny układ w domu : pompa głębinowa - wyłącznik ciśnieniowy i zbiornik hydroforowy. Numer katalogowy: WMS000064. Czas dostawy: Realizacja do dni; Dostawa: od 12zł. Ogłoszenia o tematyce: zbiornik do hydroforu na Sprzedajemy.


Kupuj i sprzedawaj rzeczy używane i nowe w Twojej. Ja mam Wimesta 300l i przez ostatnie lata go nie dobijałem. W nowych zbiornikach rurka hydroforu jest jedynie płatną opcją, którą trzeba .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty